אורלי גוטמן
 הקליניקה  |  שובר הנחה  |  שאל את אורלי  |  מן העיתונות  |  סרטונים  |  טיפים  
טיפים

     טיפים  עבורך :

       1. איך להיערך לשינוי? 

      צריך להימנע ממוצרי חלב? אבל...." אורלי, איך מתחילים? מה , לא ישאר לי מה לאכול??"

          באם הבחירה אינה נובעת מבעיה אקוטית ויש זמן להתארגנות הדרגתית שימו דגש בארוחות (בעיקר הארוחות בהן מוצרי החלב הכי נוכחים בתפריט הקודם) על מה אפשר להוסיף ולא רק על – ממה צריך להמנע. הוסיפו לארוחות, בצד מוצרי החלב אליהם אתם רגילים, מזונות שקודם לא היו נהוגים לעלות על שולחנכם. למשל – ממרחים חדשים, אבוקדו, ירקות חתוכים, סלטים חדשים. צרו רפרטואר חדש של שולחן ארוחת הערב כדי לאפשר גם לעין וגם לחיך להתרגל למרקמים וטעמים חדשים ולהפחית את התלות במוצרי החלב. כך, תוכלו בהדרגה לצמצם עד להימנעות ממוצרי חלב ועדיין תרגישו ש"יש מה לאכול" כי ההיכרות עם החדש לא תבוא במקביל להימנעו

     2. דובדבנים- כן או לא?

   מבין פירות הקיץ המדהימים וה....טעימים לדובדבן יש את האינדקס הגליקמי הכי נמוך ולכן - עדיף לשלבו בתפריט היומי על פני אבטיח ענבים או מלון שהם הרבה יותר מתוקים ומעלים רמות סוכר ! לרוצות להפחית ממשקלן, להריוניות שבינינו ולסכרתיות זהו טיפ חשוב במיוחד. ולמי שחייבת לספור ולחשב....(אפילו שזו לא השפה שלי....) 12 דובדבנים = מנת פרי

 
NTT - מערכות ניהול תוכן

כל הזכויות שמורות - אורלי גוטמן ©

BetaGroup - עיצוב אתרים