משפחת הכתומים. נעים להכיר.

למשפחה זו משתייכים :גזר, בטטה, דלעת, דלורית, דלעת יפנית, מלון כתום, פלפל כתום, ומצטרפים הצהובים – פלפל צהוב, קישוא צהוב, תירס
תמיד ידענו שהגזר טוב לעיניים! זה נכון,
הגזר ויתר הכתומים מכילים בטא-קרוטן שהוא המקור העיקרי לוויטמין A – החיוני לראייה.

זה לא רק זה, יש הרבה טוב גם מעבר. לויטמין זה יתרונות חשובים נוספים:
** חיוני לבריאות העור
** לתפקוד יעיל של מערכת החיסון
** לגדילה תקינה

הכתומים מביאים איתם יתרונות בריאותיים רבים:
• נבחרת מובחרת של פיגמנטים עם זרועות חזקות להילחם במחלות ולתת הגנה מרשימה בפני סרטן.
• עושר בויטמין E שתורם למניעת מחלות לב ותהליכי הזדקנות
• חיזוק מערכת העיכול – נפלאים לתת רגיעה לבטן אחרי וירוס בטן
• חיזוק ויכולת התאוששות טובה אחרי מחלות ותחושות של גוף מעוך ומצונן.

חשוב לשים לב !! ויטמינים A ,E מסיסים בשומן. לכן מומלץ לאכול את הכתומים או לשתות מיץ גזר בתוספת נגיעה של רכיב מקבוצת השומנים: נגיעה של שמן זית, שקדים, אגוזים, טחינה, אבוקדו. כל אלו ייעלו את הספיגה.

לבריאות ובתאבון !